17 Kasım 2013 Pazar

Hem Annesini Hemde Kızını Sikiyorum

merhaba sex hikaye ben lise 3 e gidiyorum ve bizim sınıfta özge diye bir kız var kız kelimenin tam anlamıyla bir afet.daracık okul eteginden belli olan kalçaları için sınıf olarak neler vermezdik.ben herzaman onu düşünüp 31 cekmişimdir.bu özge ile evlerimizde yakındı komşularımızdı yani ailesi.arada ona gider ders falan calışırdım.yine birgün ders calışma özgelere gittim.kız okul etegiyleydi ve evdede kimse yoktu bir miktar dees calıştık arada kalkıyor mutfaga falan gidiyordu bende o kalcalarına bakıp benim aleti avucluyordum.gitgide kabarmış cadır olmuştu benşmkş.kız gorecek diye aklım cıkıyordu ama git gide kaynamaya başlamıştım.az kaldı su kaynatacaktı. neyse ben artık bunu becermeyi kafaya koydum.bi ara elimi bacaklarına degdirdim yanlışlıkla olmuş gibi bişey demedi bende cesaretle elimi bacagının üstüne koydum.bi anda napıyosun mert demezmi o tatlı sesiyle deli oldum.napacam sikecem seni dedim üstüne cullandım.bu dur falan diyodu ama kimin umurunda aldım altına sıyırdım etegi bi de tokat aşkettim coşkun misalı..kızın ama eli attım kurcalamaya başladım baktım inlemeye başlıyor vay orospu dedim.al şunu agzına cıkardım aleti görmeliydiniz benim dev alet ve özgenin küçücük agzı muhteşemdiler.arada cıkarıp bunun diline vurduruyordum yarrağı annemler gelebilir falan diyodu bu ben pek umursamıyodum.sonra yat dedim ayır bacaklarını kızım falan dedi onu o küçük götünü sallamadan düşünecektin dedim.sıyırdım tangasını kaymak gibi am karşımdaydı biraz yüklendin girmedi sonra hızla dayadım ve bi ciglık attı özge artık kaymağın içindeydim ateş gibiydi bunun bacaklarını iyice ayırıp yüklendim amına 10 dk falan gittim geldim sonra bi anda kapı acıldı ve biz şok olduk özgenin anası suzan teyze ben kızının amının içinde kızı yerde benim yarrağı yerken direk fotoğraf hani napacagımı sasırdım.kızın amından da cıkamadım kız sadece anne diyebildi.suzan teyze baktı baktı vay küçük orospu seni dedi.burada balta sapı gibi yarrak var sen ananı cağırmayıp kendinmi yiyorsun demezmi.ben ikinci şoku yaşadım.suzan teyzede 40 yaşlarında taş gibi kadın.kızının amından cıkarttırdı bana yarrağı aldı agzına başladı saksoya.ben 2 dk dayanamadım ve fıskıye gibi boşaldım.suzan bırakırmı bi daha aldı benimkini dikleştirdi.hadi dedi sok amıma ben dururmuyum aldım soktum kafasının başladım içinde gitmeye o da sok aslanım kızımı da beni de sik helal sana bu am falan diyodu bende sikerim teyzecim her zaman diye diye daha da derine sokuyordum.bu arada özgede elinden şekeri alınmış cocuk gibi benim yarrağın anasının amına girişine bakıp mastürbasyon yapıyordu.ben daha fazla dayanamadım suzan teyzemin içine dehşetle boşaldım.sonrası mı sonra neler oldu neler ama onları daha sonra anlatacam..

Baldizi Sike Sike

Slm seks hikayeleri okurları… Anlatacağım olay 25 Yaşında Evli Olan Baldızımla Aramda Geçmiştir. Eşimle Düzenli Bir Sex Hayatımız Vardır. Fakat Her Zaman Değişikliğe Meraklı Olan Bir Yapım Vardır. Bayanlara Karşı Ilgim Vardır Bayan Görünce İyice Süzmeden Onu Yatakta Nasıl Olacağını Düşünmeden Yapamam .baldızım Beyaz Tenli Fiziği Normal Biraz Kilolu Ama Teninin Rengi Beyaz Olup Beni Baştan Çıkaracak Şekildedir. Eşimle BirliktebOlurken Baldızımı Hayal Ettiğim Çok Olmuştur. Eşimden Duyduğuma Göre Baldızım İlişkide Boşalamıyormuş Daha Sonra Kendisi Tv Bakarak Veya Düşünerek Boşalıyormuş Bu Yüzden Eve Avrupa’ya Bakan Çanak Taktırdılar. Ben Bunu Duyunca Daha Çok heveslendim Ve Bir Yolunu Bulup Baldızımı Elde Etmeliydim. Tam Gönlüme Göre Oldu Ve Bacanak Anten Ayarının Bozulduğunu Akşam Gel de Çanağı Ayarlayalım Dedi. Bacanak Gündüz işe Gidiyor Akşama Ancak Dönüyordu. Bir Düşündüm Gündüz Gitsem Ve Çanak Ayarı İçin Geldim Deyip Baldıza Bir Ayar Çeksem Dedim Ve Gündüz Saat 10.00 Gibi Bacanağın Evine Gittim. Kapıyı Açan Baldızdı Ve Beni Görünce Biraz Şaşırdı. Çanak Ayarı İçin Geldiğimi Söyleyip Beni İçeri Davet Etmesini Beklemeden İçeri Daldım. Yanımda Durmuyordu Çünkü Benden Biraz Çekinir Birde Ben Avrupa Çanak Ayarı Yaptığım İçin Ekranda Açık Sevişen Erotik Filmler Falan Vardı Baldızı Yanıma Çağırıp Nasıl Olmuş Deyip Bir An Önce Baldıza Yumulmalıydım Ama Nasıl Karşılayacağını da Bilemiyordum Bu Beni Biraz Tedirgin Ediyordu. Bir Sigara Yakıp Baldızı Yanıma Çağırdım Ekranda Erotik Film Vardı Baldızım Gelince Ekrana Bakınca Yüzü Kızardı Nasıl Olmuş Dedim iyi Olmuş Deyip Dışarı Çıkmak İstedi Ben Müsaade Etmedim. Ekrandaki Sevişenlerden Neyimiz Eksik Deyip Konuya Gırdım Onunla Sevişebileceğimizi Aramızda Kalacağını Onu Sevişirken de Boşaltabileceğimi Söyledim Kısık Bir Sesle Manyaklaşma Olmaz Dedi Fakat Bu Ses Tonundan Olabileceğini Fakat Çekindiğini Biraz Korktuğu Anlamını Çıkardım. Kapıyı Kapatıp Baldızın Yüzü Kapıya Gelecek Şekilde Kapıya Dayadım Baldız Ses Çıkartmıyordu Onunda Aslında İstekli Olduğunu Anladım. Evde Olduğu İçin Üzerinde Penye Ve Eşofman Vardı Eşofmanı Aşağıya İndirip Baldızı Yalamaya Başladım Baldız Olanlardan Memnun Olacak ki İnlemeye Başladı Baldızı Çıplak Bırakıp Hem Yalayıp Hem de Arkadan Amından Git Gellere Başlamıştım 19 Cm Olan Sikim Baldızın Amında Kaybolmaya Başladı Tabı Kalçaları Biraz Büyüktü Baldız İnliyor Ben ise Baldız İnledikçe Daha Çok Hırslanıyordum. Bu Zevkin Arasında Baldızın Teli Çaldı. Arayan Bacanaktı. Baldız Açmak İstemedi Ama Aç Bakalım Neredeymiş Ona Göre Bizde Rahat Devam Ederiz Deyip Teli Açmasını Söyledim Baldız Bana Ses Etme Deyip Teli Açtı Daha Önce Eşimle Sevişirken Baldızın Aradığı Zamanlar Olmuştu Eşime de Teli Açtırıp Eşimi Baldızla Konuşurken Sikiyordum Bunun Zevkini Bildiğimden Ben Rahat Durmayıp Baldıza Arkadan Tekrar Sarılıp Kafasından Bastırıp Domalttım. Belinden Tutup Benden Kurtulmasına da izin Vermiyordum Amına Bu Pozisyonda Öyle Yüklendim ki Baldız Acayip Ofladı Canı da Yanmıştı Ama Belinden Kavradığım İçin Kurtulamadı. Baldız Bir Taraftan Bacanakla Konuşuyor Bir Taratanda Canı Yanınca Benden Kurtulmaya Çalışıyordu. Bacanak Ne Oldu Bir şey mi Oldu Deyince Baldız Ne Diyeceğini Şaşırdı Biraz Geveledi Sonra Ayağım Halıya Takıldı Deyip Bacanağı inandırdı. Bacanakta Biraz Dikkat Et Aşkım Canın Yandı mı Demesin mi Ben Gülmemek İçin Kendimi Zor Tuttum. Telde Bacanak Akşama Bir şey ister misin Akşam Gelecem Büyük İhtimalle Bacanaklarda Gelecek Deyip Kapattı. Bacanak Beni Akşam Beklerken Ben Gündüzden Gelip Çalışmalara Başlamıştım Bile. Telefonu Kapatınca Baldız Yorulduğunu Yatakta Devam Etmek İstediğini Söyledi Tabı Biraz Kilonun da Zararı Vardı Çabuk Yorulmasına Yatakta Baldızı Yüz Aşağı Yatırıp Tekrar Amından Gırdım Kalçaları Altımda Resmen Yoğurmaya Başladım. Baldızın İnlemeleri Arasında Bende Boşaldım. Birer Sigara İçip Tekrarını Yapalım Dedim Baldız Büyük Bir Zevkle Deyip Benimkini Ağzına Alarak Saksoya Başladı. Saksoyu Bacanağa da Çektiği Her Halinden Belliydi. Benimkinin Uyanması Zor Olmadı Çünkü Karşımda Baldızım Vardı. Baldıza Arkadan İstediğimi Söylediğimde Önce İsteksiz Davrandı Fakat Ortamın Tadını Kaçırmamak İçin Tamam Dedi Kocasına da Arkadan Zaten Daha Birkaç Kez Önemli Günlerinde Vermiş. Baldızı Domaltıp Göt Deliğini Kremleyip Yavaştan Girmeye Çalıştım O Büyük Kalçaların Arasında Bu Kadar Küçük Delik Olması Beni Şaşırttı. Sikim Deliğe Girmekte Zorlanıyordu. Biraz Yüklendiğimde Baldız Önümden Çıkmak istedi Fakat Bırakmadım Biraz Daha Kremleyip Yavaştan Baldıza Gırdım Baldız Acıyla Zevki Bir Arada Yaşadığından Biraz inliyor Biraz Ofluyordu. Götten Yavaş Yavaş Gırdım Artık Tamamı Baldızın İçindeydi. Biraz Alışmasını Bekledim Ve Git gellere Başladım. Baldız Artık Acı Yerine Zevk Alıyordu. git gellerımı Hızlandırdım Baldızın Götü Tamamen Önümde Ve O Kalçalara Giriş Zevkim Muhteşemdi Baldızın inlemeleriyle Benim inlemelerim Birbirine Karıştı Bir Süre Böyle Devam Ettim Baldız Artık Bitir İşini Arkam Dağıldı Demesiyle Boşaldım. Fazla Yıpratmamalıydım Çünkü Yine Bu Mallar Bana Lazım Olacaktı. Yine Yatağın Üzerine Yorgunluktan Yığılıp Kaldık. Birer Sigara İçip Toparlanıp Evden Ayrıldım. . Akşama Gündüz Gitmemişim Gibi Banacağın Evine Gittim. Bacanak Bizim Çanak Düzelmiş. Kanallar Kırpmıyor Diyordu Tabı Gündüz Hem Baldızın Çanağına Hem de Antenin Çanağına Gerekli Ayarlama Yapılmıştı. Baldızımla yeni sex hikayelerimi en kısa zamanda paylaşacam:)

Kiz Arkadasimi Sikin

Merhabalar değerli seks hikayeleri okurları . Ben Şeyda, 18 yaşında hoş ve seksi bir kızım. Sevgilimin adı ise Berkay’dır. Bir hafta sonu sevgilimle buluşmaya karar vermiştik. Beni aradı ve nerede olduğumu sordu. Bende daha yeni evden çıktığımı söyledim. O da tamam sizin evin oradaki parkta senin bekliyor olacağım dedi. Bende tamam dedim ve parka gittiğimde sevgilim Berkay parktaki bankta oturmuş beni bekliyordu. Beni görünce hafif bir gülümsemeyle hoş geldin aşkım dedi. Biraz oturup konuştuktan sonra canım sıkıldı ve bir yerlere gidip gezelim mi? dedim. O da tamam aşkım nasıl istersen dedi ve el ele tutuşup geze geze gidiyorduk. Ben aşkım sana bir şey soracağım ama kızma dedim. O da yok aşkım kızmam dedi. Sonra dedim ki uzun zamandan beri merak ediyorum sormadan edemeyeceğim dedim. Berkay’da aşkım eee sor artık kızmayacağım, söz dedi. Sonra aşkım senin sikin kaç cm dedim ve Berkay şaşırtıcı bir yüz ifadesiyle bana bakarak, sabahtan beri ağzında gevelediğin soru bu muydu aşkım dedi. Sonra kendinden emin bir ifadeyle övünmek gibi olmasın ama 19 cm dedi. Aaa aşkım gerçekten o kadar büyük mü? dedim. Evet aşkım gerçekten öyle dedi. Bende artık bu cinsel içerikli konulara girdik diye hemen konuya daldım ve aşkım biz sevgili değil miyiz, niye hiç sex yapmıyoruz dedim. Berkay’da bana aşkım ben de istiyorum ama sen istemezsin diye sana açılmak istemiyordum dedi. Ben çok sevinmiştim ve aşkım bende çok istiyorum ya sen delimisin uzun zamandan beri istiyorum ama bende senin bana söylemeni bekliyordum. Sende bana açılamayınca ben açılayım dedim. Daha sonra aşkım o zaman ikimizde istediğimize göre sex yapalım. Ne de olsa sevgiliyiz ve bu bizim hakkımız dedim. O da tamam aşkım çok güzel, o zaman bizim arka taraftaki bekar evine gidelim dedi. Bende tamam dedik ve içimden sevinçli bir ifadeyle yürüye yürüye onların evlerinin arka tarafındaki bekar evine gittik. Berkay kapıyı açtı ve içeri girdik daha sonrada kapıyı kilitledi. Heyecanım 1 kat daha artmıştı ve kalbim yerinden fırlayacak gibi olmuştu. Gerçekten inanamıyordum. Ama bende bu ilki yaşayacaktım. Daha sonra Berkay buzdolabından içkileri çıkardı ve bunları içelim daha iyi olur. Daha zevk alırız dedi. Bende tamam dedim ve içkilerimizi içtikten sonra tam kendimi kaybedecek duruma gelmiştim ve Berkay’ın dudaklarına yapıştım ve öpüşmeye başladım. Berkay benim saçlarımı okşuyordu ve alt dudağımı emiyordu. Ben gerçekten de çok zevk alıyordum. Daha sonra üstümü soyundurdu ve peşinden kendisi de soyunup bize bir pozisyon yaptırdı. Sonradan öğrendim ki bu pozisyonun adı da 69 muş. İkimizde birbirimizin cinsel organlarını emiyorduk. Ya inanın böyle bir şey yok, Berkay amıma her dilini sokuşunda ve her emişinde kendimden geçiyordum ve farklı alemlere dalıyordum. Bende o zevkle onun 19 cmlik sikini ağzıma alıyordum ve sikini boğazımın içine kadar alıyordum. Gözlerim dolmuştu ve göz makyajım hep akmıştı. Daha sonra Berkay bakireliğimi bozmamak için bana köpek pozisyonu aldırmıştı ve götümden sikmeye başlamıştı. İlk başta çok acısa da daha sonra götümün deliği iyice açılmıştı ve tam kıvamına gelmişti. Sevgilim beni çok iyi sikiyordu ve harika derecede seksin tadına varıyordum. Seksimiz bittikten sonra aşkım götümün deliğini çekermisin, görmek istiyorum dedim ve Berkay’da cep telefonuyla çekti. Baktığımda gerçekten çok genişlemişti ve hala hatıra olarak telefonunda saklıyor. Biz hala sevgiliyiz ve umarım hiç ayrılmayacağız.