14 Ağustos 2014 Perşembe

Mofos Ve czech & redtube rokettube porno izle

Merhaba arkadaşlar size site tavsiyesinde bulunmak istiyorum daha önce izlemediğiniz Porno videoları sizler için bir araya topladık... redtube rokettube xnxx gibi yabancı brazzers sikiş filmleri.. Bu sitelere girişler türkiyede nekadar yasak olsada sizler için mofos sitesini açtık ve girişte sizleri harika videoların beklediğini unutmayın.. e gelince bu sitede harika hatunların porno erotik videoları bulunuyor..

En yeni sikiş videoları izleyerek keyfinize keyif katabilirsiniz donmadan ve kesintisiz reklamların olmadığı bir siteyi öneriyorum size...ların cirit attığıtarzında Adult izleme şansını yakalayın...slm http://pornohikayesex.blogspot.com/ sakinleri anlatacagım hikaye otelde gerceklesmistir ben otel resepsiyonunda calısmaktayım gece saat 01.00 sıralarında evli bey ve bayan resepsiyona geldiler bey sanırım 60 yaslarındaydı bayan ise 45 yaslarında idi ama zeynep dolgun fizigiylen bir insanı bastan cıkartıcak kadar güzeldi kimliklerini alıp hemen odalarının anahtarını alıp beraber odalarına yurumekteydim zeynep ve kocasıda beni takıp ediyorlardı odalarına varip anahtarlarını verdim resepsiyona indim yarım saat gecmeden zeynep resepsiyonu aradı bana bir su getire bilirmisiniz rica etsem bende hemen efendim suyu alıp zeynep odasına

İckiliyken sikti beni

Selam canlarım Daha Önce hiç bir sitede yayınlanmayan sex hikayeleri ben eda 29 yaşında sexsi bir kızım.O gün sevgilimle buluşup birşeyler yapacaktık.Buluştuk.Gezdik eğlendik sonra sevgilim beni evine davet etti.bende kabul ettim.gittik evine.oturduk.bana viski verdi.ben viskiyi içince kendimden geçtim(içki içince hep böyle olurum da).sonra sevgilim beni kucağına alıp odasına götürdü.yatağa attı.sonra gözümün ucuyla baktım oyunuyordu.bn noldu dedim.bişey yok aşkım dedi.geri yattm.tam uyuyacaktım ki geldi boynumdan öptü beni.sonra üzerimdekileri yavaşça çıkardı.okşadı önce beni biraz.sonra altıma indi ve b tane geçirdi.çok sertti.tam bağıracaktım ağzımı kapattı ve bişey yok canım harika olucak dedi.sustum.daha yavaş vermeye başladı.sonra yavaşça hızlandı.tam bir saat önden verdi bana.sonra boşaldı.bi sigara içtik birlikte.sonra ben üstüne çıktım yapmaya başladık tekar bende boşaldım.sonra yüz üstü yattım yaptı öyle beni.daha sonra beni alıp duvara yasladı yaptıı yaptııı tekrar boşalıyodu ki ittim.olmas dedim.bn bakireyim.tmm dedi.çevirdi arkadan verdi.tam 4 saat yaptı.ilk seximdi.amaiyiydi.eğer beni isteyen yakışıklı güçlü bir erkek varsa.. bekliyorum.

Amca Kizini Götten becerdim redtube

Selamlarrr Daha Önce hiç bir sitede yayınlanmayan sex hikayeleri ben antalyadan yazıyorum, anlatacağım hikaye uzun zaman önce yaşandı, tarihini pek hatırlamıyorum, ama amcamın kızı yani ayşenin ergenliğe yeni girmiş taze körpecik bir kızken yaşanmış bi olaydır, neyse hikayeme geçeyim. amcamlar yıllık izini nedeniyle köye gitmişlerdi. amcamın kızıda okul amacı ile bizde kalmaya başladı. amcamın kızı var diye arasıra akşamları dışarı çıkar sinema cafe gezer dururduk. bu arada çok sıcak davranırdı bana ama ben kötü bişey düşünmezdim hiç. bir gece evde tv izlerken saatler ilerledikçe ev halkı yavaş yavaş odalarına çekildi. biz başbaşa kalmıştık. bi ara yaşe benim kucağıma yatma amacı ile tamda sikime kafasını koydu. benimki birden hareketlenmeye başladı.bende elimi onun şaçlarına götürüp okşamaya başladım. sikim kazık gibi olmuştu. bi süre sonra diğer elimi göbeğine koydum. uyuyormu diye kontrol ediyordum ama tamda emin değildim. uyusada ellesem o güzel göğüslerini diye düşünmeye başlamıştım artık. birden eli elime çarğtı ve elim göbeğinden biraz yukarı çıktı. bilerekle yaptı acaba diye düşündüm ama korkudan harekete geçemedim. bi 10 saniye sonra tekrar elime çarparak daha yukarı çıkmasını sağladı elimin. elim göğüslerine iyice yaklaşmıştı. o an anladım ki bilerek yapıyordu. ne olursa olsun diyerek göğüslerini okşamaya başladım. ve uyuyan kız birden kalkıp dudaklarıma yapışarak beni öpmeye başladı.dakikalarca öpüştük aynı pozisyonda. daha sonra benim odama geçelim dedim ve geçtik. ne olur nolmaz diye odamı kilitledim. tekrar öpüşerek yatağa geçtik. ayşeyi soyamaya başlamıştım ama utanıyordu biraz. bende utanmamasını ve delilerce sevişmek istediğimi söyledim onunla. ayşede benim giysilerimi çıkardı ve dakikalardır hiç inmeyen sikimi yalamay başladı.boşalmamak için zor tutuyordum kendimi ve bırakmasını istedim. birazda ben seninkini yalayayım dedim. tam amını yalamaya başladığımda bakire olduğunu söyledi. bu gece bi deliğe girmeliydim, çok fena azmıştım artık geri dönüşü yoktu. götten yapmak istediği söyledim ve ayşede kabul etti. hemen banyodan bir krem getirdim ve yalamaya kaldığım yerden devam ettim.arada daha yeni büyümeye başlayan göğüslerini okşuyordum.ayşe kendinden geçmişti sanki.istesem amından sikebilirdim ama ayşeyi zor durumlara sokmak istemediğim için kendimi tuttum.yalamam bittikten sonra domalmasını söyledim.kalçaları küçüktü.ve göt deliğide nokta gibiydi sanki. dayanamadım ve göt deliğinide yalamaya başladım. ayşe bana sakın acıtma diye yalvarıyordu resmen. bende ona bağırmasın diye yastığı ısırmasını söyledim.kremi çıkartarak göt deliğine sürmeye başladım. alışsın diye parmağımı sokmaya çalışıyordum ama parmağım bile zorla giriyordu.ayşe parmak sokmamda bile acı hissediyordu ve iniltileri parmağımın gidip gelmeleriyle başlamıştı.kalçalarının yalarına bile krem sürüyordum. bi miktar kremide ayşenin eline verdim ve benim aleti sıvazlamasını istedim. krem yarımdı ve biz bitirmiştik nerdeyse hepsini. ayşeyi tekrar domaltarak aletimin başını sürtmeye başladım deliğine. ayşe çoktan sıkmıştı kendini ve korktuğu belliydi. yavaş yavaş bastırmaya başladım ama girmiyordu. her bastırdığımda ayşe götünü kaçırıyordu benden. iniltileri artmıştı. yastığı ısırıp öyle bekle dedim. kalan kreminde hepsini alıp hem deliğine hemde aletime sürdüm. hemen girmek isteyordum artık. tekrar yüklendim, ayşe eliyle engel olmaya çalışıyordu. zor uğraşlardan sonra benimkinin başı girmişti ama ayşenin tırnaklarıda bana girdi.çok acıdığını hissettiğim için biraz hareketsiz kaldım içerde. bu arada ayşe çıkmam için yalvarıyordu. ama çıksam bi daha girmek yine sorun olacağından çıkmadım. bir süre sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. göt deliği öyle bir sıkıyordu ki benim aleti gidip gelmem bile zor oluyordu. ayşe çıkarmam için hala yalvarıyordu ama ben boşalana kadar gidip gelmeye devam ettim. artık köküne kadar sokuyordum ama ayşe hala acı çekiyordu. bi süre sonra üstüne abanarak bütün döllerimi ayşenin deliğine bıraktım. biraz dinlendikten sonra tekrar istedim ama ayşe kesinlikle izin vermedi. yalayarak boşlatmasını istedim ama ağzına boşalmamı istemediği için boşalana kadar yalayacağını söyledi.ben kabul ettim ama yalayınca fikrimi değiştirdim. boşalacağım sırada kafasını tutarak kaçmasını engelledim ve döllerimin hepsini ağzına boşaldım. kızdı ama napayım. ayşe duş almaya gitti ama bizimkiler çakmasın diye ben ertesi gün alırım diye hemen yattım. ayşe duşunu aldıktan sonra göt ağrısından dolayı sabaha kadar uyuyamamış. bense yorgunluktan hemen uykuya daldım. böyle bir gece tekrar yaşanır diye umut ediyordum ama ayşe yaptığının kötü bişey olduğunu düşünmüş ve takrar yaşamak istemediğini söyledi bana. bende üstüne gidemedim ve tekrarı olmadı ayşe ile.

Yavasca sok icime rokettube porno

Selam Daha Önce hiç bir sitede yayınlanmayan sex hikayeleri ben eda kocam kemal kocam benim arkadaşımla beraber olmuştu banada bir erkek ayarlıyacagını söyledi beni heyecan sarmıştı kocamın penisi 15 santim ben daha uzun ve kalın bir penis istiyordum içimde ve nette dolaşırken hep büyük arıyordum artık
ve birgün bize yakın manisanın ilçesinden bir beyle tanıştım 20 santim ve iri diyordu benim agzımın suyu aktı tabi altım ıslanmıştı o an 4 5 gün konuştuk camda gördüm hoş bir beydi oda beni gördü ve buluşmaya karar verdik tellerimizi aldık ve izmirde buluştuk konakta eşimle beraber gittik ve buluştuk iskelenin önünde çay bahçesinde oturduk hoş bir adamdı çok hoşuma gitmişti eşim lavobaya gidiyorum deyip gitti bizde ayhanla konuştuk ve o da beni istiyordu benim onu istedigim kadar ve eşim gelince kalktık çankayada bir otele gittik ayrıayrı odalara geçtik ben duşumu aldım ayhanın telini çaldırdım ve kapıda bekliyordum ve hemen bizim odaya geldi eşim o arada duştaydı ayhan duşunu almış gelmişti benim üzerimde havlu vardı yataga oturduk ve direk benim dudaklarıma yapıştı bende karşılık veriyordum ve eli ni vajinama getirdigi anda ben heyecandan titreyerek boşaldım bu arada eşim çıkmıştı duş tan ve ayhanın pantolonunu ayaktayken indirdim harika bir şeydi elime aldıgımda kalmış hazırdı 20 cm den fzla gibiydi ve başladım emmeye beni yataga yatırdı ve başladı ayaklarımdan ve her tarafımı öpüp emeyor yalıyordu beni 69 olduk canavarı agzımda amımı yalıyordu oda deli oluyordum kocamda bize katıldı ve beni seviyorlardı ben heyecandan boşalıyordum
beni dömelti kocam ayhan ıslanmış vajinama birden yüklendi harikaydı ama yırtmıştı amımı acı dan çıglık çıglıgaydım kocam agzımı kapattı bir ayhan bir kocam sokuyordu artık zevkten ölüyorum sandım ayhan köklüyordu karnımda hissediyordum ilk kocam boşaldı ve ayhan geliyorum dediginde agzıma aldım başladım emmeye ayhan agzıma bir volkan gibi boşalıyordu
harikaydı hepsini yuttum kocamınkinleri yutmamıştım daha önce
ve duşlarımızı aldık sigara içerken ben ayhanın bacaklarının arasında penisini emiyordum kemik gibi olmuştu yine kocamda koltukta oturup bizi seyrediyordu ayhan arkadan istedigini söyledi kocam hemen ben bile yapmadım ordan olmaz dedi ben sus sen karışma ben istiyorum dedim
çantamdan kremi vermesini istedim kıremi sensür dedim kocama götümü kremliyordu kocam ayhanda benim agzıma verdi canavarını
hiç canını yokmıyacagım izmirli lokumun benim diyordu ve arkama geçti kocama yaragımıda kremle dedi kocam ayhanın yaragını kremlemişti ve ayhan benim götüme bastırbaya başladı fakat girmiyordu beni sırt üstü yatırdı bacaklarımı omzuna aldı götüm tam açılmıştı tekrar bastırmayabaşladı başı girmege başladıgımda canım çokkötüacımaya başladı ben kurtulmaya çalışıyordum bacaklarım omuzunda omuzlarımdanda bastırıyordu ayhan
birden yüklendi ben çıglık çıglıba bagırıyordu artık kocam agzımı kapattı sus orospu sen istedin bu nu dedi ahyan bekliyordu yaragının yarısı içimdeydi ve yavaş yavaş git gele başladı ve benim cnım çok acıyordu ayhn artık köküne kadar geçirmişti götümün bende acı azaldıgı için zevk alıyaordum kacamda alttan gtümün kenarlarını ve ayhanın yaragını yalıyordu ve ben öyle boşalıyordumki ka kere boşaldım sayamadım ayhan geliyorum lokumum dediginde amıma akıt aşkım dedim ve götümden çıkıp amıma geçirdi canavarını v e bir kaç git gelden sonra berabe boşalmaya başladık fakat sanki şelale gibi boşalıyordu içime içim ayhanın sıcak döllerinden yanıyordu ve öylece üstüme yattı kaldıkocam duşumuzu aldık gidelim dedi bende sen git ben sabaha kadar istiyorum ayhanı dedim ve kocam gitti eve biz otelde kaldık ayhan sabaha kadar yerimi sikti beni yaraga doyurdu ayhanla daha çok maceramız oldu onlarıda yazacagım izmirden manisadan çiftlere ayhanın adresini verecegim eklerlerse ilerde gurup ta yapa bilirizayhan güvenilir ve harika bir erkek aşık oldum ona (zirve.45 )ekleyin tafsiye ederim çiftlere ve tek bayanlara hepimize yeter ayhan çünkü biz fazla görüşemiyoruz fazla ankaraya tayini çıktı kocamın 10 gündür ankaradayız byyyy ayhanla anılarımızın devamı gelecek unutmayın çiftler tek bayanlar

Olgun Bayan Çok tatliydi

Selamlar Daha Önce hiç bir sitede yayınlanmayan sex hikayeleri ben hataydan cem 27 yasındayım size araba da baslayıp evde biten bir ilişkiyi anlatıcam bu olay bundan 1 ay önce oldu bir gun dersaneden çıktım eve gidicektim duraga cıktım arabanın geşmesını beklıyordum durakta gozum bir baayana takıldı kadın 55 60 yaslarında ama tas gıbıydı neyse dua ettım neyse beledıye otobusu ole kalabalık kı herkez bır bırıne kesın ellıyordu yanı neyse o kadında bindi otobuse ve ben onunoldugu tarafa gogru gıtmeye basladım cunku arkadan bınmıstı neyse yanına vardım ve hemen arkasına yoneldım sıkısa sıkısa gectım arkasına zaten sıkım olmustu bır kazık hemen dayandım gotune o kadar zevklıydı kı anlatamam bır ara bana dondu göz göze geldık sonra tekrar önune dondu bende devam ettım ben ıtıkledıkce o da gerı gerı gelıyordu neyse araba yava yavas bosalmaya basladı ve ben hemen yanına oturdum arba iyice bosaldı artık sonra benim kulagıma yaklasıp cok zevk aldıgını soyledı ben sasırmıstım bana bize gel daha fazlasını vercegını soyledı ben tedırgın oldum ıklten ama sonra evde kımse yok korkma deyınce biraz rahatladım zaten azmışım hemen tamam dedım ve bır kac dakıka sonra ındık evıne gırdık kapıyı kapatır kaoptmaz dudaklarıma yapıştı bende bos durmadım hemen kalcalarına ellerımı yapıştırdım sonra yatak odasına yoneldık öpüşe öpüşe odaya gırdık ben bir cırpıda ustumu cıkardım oda hemen cıkardı ve sıkımı agzına verdım ole bır yalıyordu kı oda en az benım kadar azmıştı sonra 69 pozisyonuna gectık(serro_07@hotmail.com) yası ileri olmasına ragmen amı sarkmamıştı sonra ben artık dayanamıyordum ve hemen domalttım sikimi amına yaklastırdım ve yavas yavas içine soktum oyle bır ınledı kı benı dahdada hırslandı ben hızlı hızlı gelip gitmeye basladım böle bi 10 dk devam ettık sonra sıkımı amından cıkarıp goteune dayaydım daha gotten hiç sikilmedigini soyledi bu bana daha da haz verdi ve sikimi dayadım zorda olsa içine girdim sonra kapı sesini duyduk ben bir an korktum gelen gelini imiş bizi öle görünce şaşırdı ve izlemye basladı sonra ona baktım ve oda etegının altından amını oksuyordu sonra yavas yavas yanımıza yaklastı kaynanasıyla öpüşmeye basladı bende elimi etegının altından amına dogru ıttım sesını cıkarmadı ve etegını cıkardı onun amı daha guzzxeldı sonra basını cekıp sıkımı agzına verdım sonra arkasına gecıp daha yenı yarılmış amcıga dayadım oyule sıktım kı onu koca karı kıskandı sonra ıkısınıde onume domalttım ve bır ona bır ona sokmaya basladım artık ben patlıcak gıbıydım kacıncı boslısım bılmıyotum ama sonuncusu çok fazla idi hiç bir damla bile bırakmadaın yuttular neyse artık çok gec oldu ben eve gıdıyım dedıgımde ıkısıde dudaklarıma yapısıp gule gule dedıler .temiz duygusal ve sexse doymak isteyen dul bayanları bekliyorum.sadece dürüstlük

Komsunun geLini seks hikaye

Merhaba Daha Önce hiç bir sitede yayınlanmayan sex hikayeleri ben 1.65 boyunda ela gözlü galiba çekici biriyim ki hiç kızsız kalmıyom.Neyse ben bi otelde çalışıyom bu yüzden evde fazla kalmam işten çıkıncada taksimde arkadaşlarla takılır eve geç gelilrim.Bu krız yüzünden oteld elemnalara sırayla 10-15 gün izin vermek zorında kalımıştı.ben oturduğumuz apartmanda karşı komşularımız dışında pek kimseyi tanımam onlarda arada sırada gelip gittiklerinden dolayı.Neysebundan 4-5 ay önce annemler komşumuzun oğly Erhanın evlendiğini düğününe gittiklerini söylemişlerdi çocuğu pek tanımazdım.İzin zamanı gelip bana da çattı bende sabahları geç kalkıp kahvaltı yapıp msn de kız arkadaşımla görüşüp randevulaşıp çıkıyordum.Msn de çetleşirken kapı çaldu annem açmayınca ben açmak zorunda kaldım kapıyı açtığımda güzel bi kız karşımdaydı buyruın dedim yok annen evdemi dedi bende annemi çağırdım bilgisayarın başına geçtim.Anem sonra elinde çayla yanıma geldi o kız kimdi diye sorduğum da Erhanın hanımı dedi güzel miş dedim oda darısı başına deyip çıktı.Ertesi gün bu yine geldi annem benim odamın balkonuna geçerlerken mrhb dedi bend emrhb dedim bilgisayara bakıp bir ara msn neme bakabilirmiyim dedi bizde yokda olur ne zaman istersen gel dedim.Eve gititi yarımsaat kadar sonra geri geldi bende bilgisayarı ona bırakıp annemle salona geçtikbiraz sonra bana seslendiğini duydum yanına gitiğimde bana msn sine nasıl resim yükleyeceğini sordu bende tlf.da olup olmadığını sordum yok dedi o zaman benim kamerayla çekelim dedim tamam dedi lavaboya gitti asçlarını toplamış eşarbını çıkarmış bi vaziyette geldi çok güzel olmuştu bir tane öyle çektikten sonra sırf dokunmak için bide böyle öekelim deyip saçlarını açtım omuzlarına bıraktım tabii bu arda omuzlarını ufalayarak boynuna kadar geldim sesi çıkmadı çektim nasıl yükleneceğini gösterirkende kolumu memelerine sütüyordum oda bunu anlamış gibi daha basıtırıyor arasıra ikimemesinin arasına giriyom arasıra mem değiştiriyor sürtünüyordu benimki kazık gibi olmuş sandalyey taşlamıştım sen halledersin artık deyip çıktım hemöen lavaboya gittim rahatladım.Artık hergün onu bekler olmuştum oda her sabah beni kırmadan geliyorduo gün o gelmeden pornr sitelere girmiştim sayfayı kapatmadım aşağı indirdim o geldi bırakıp salona geçtim mutlaka bakacak dedim biraz sonra gizlice geldim evet sayfaya bakıyordu elleri bacaklarının arasında kendini ufalıyordu çok güzeldi.Geri gittim öksürerek yavaş yavaş geldim oda sayfayı kapatmıştı. Yüzü kızarmış elleri titiriyordu ben gideyim dedi.Ertesi gün yine geldi herzaman basma etek giyen Esma bugün diz üstü geniş bi etek giymişti annem ne o bir yere mi gidiyonuz dedi odayok evdeyiz dedi odama geldi yanıma orturdu ben msnden çıkıp ona bıraktım annem ben pazara gidiyom dedi bende geleyim mi dediğim de annnem yokderken gözüm ona ilişti oda sakın gitme der gibiydi ben salona geçtim sonra çay yapıp yanına gittim bilgisayarın başından kalkıp karşıma oturdu bacaklarını sergiliyordu sanki yanıma gelip sigarandan bi fırt versene dedi bende yenisini uzattımo elimdekini kaptı ben bunu istedim dedi bende o benim deyip geri aldım amacım ona dokunmaktı oda geri almak için hamle yaptı işte o anda film koptu nasıl oldu anlamadan öpüşmeye başladık elim vücudunu sarmış delicesine öpüşüyorduk bacaklarına elime attımeteğini yukarı çektim amını ellemeye başladım oda benimkini ufalıyor boş durmuyordu kemerimi çözüp pantolonumu aşağı indirdi ben de onu külotunu çıkardım ama halen öpüşmekten onun vücudunu görmemiştim dudaklarımı bırakmıyor vantuz gibi emiyor ben kurtulmakistedikçe ısırıyor bırakmıyordu o vaziyette bacaklarını araladı bend eiçiçne girdim bi ooohhhhhhhh dedi ben kurtuldumderken tekrar yapıştıdudaklarıma ben neler hayal etmiştim onun amını memelerini yalayacaktım am nerde yaklaşık 5-6 dakka içinde ikimizde rahatlamıştık hemen eteğini düzeltip kalktı külotunu aldı arkasını dönerek giydi gitti.Evet sikmiştim am siktiğim amcığı görmemiştim acaba bişey mi var diye düşünmekten almıyordum kendimi neyse ertesi gün tekrar geldi yakası açik bi elbiseyle kaynanası annemi çağırmış annem de onlara giti biz hemen öpüşmeye başladık bugün görecektim elbiselerini çıkardım yavaş yavaş öpe öpe her milimini heryerini yaladım sikimi eline aldı ufaladı ağzına verdim zorlada olsa derken bacaklarını açtı yeni traşlanmış amcığına yarrağımı soktum derin bi ooooooooohhhh tan sora birkaç gitgelmemden sonra beni yere attı üstüme çıktı hep bunu denemek istemiştim dedi üstümde çıroınıyor deliler gibi tepiniyor saçların savuruyordu öylece bağıra bağıra boşaldı üstüme yığıldı harikaymış dedi biraz sonra ben onu tekrar yalamaya başladım niyetim arkadan kaymaktı bunu ters çevirdim amını yalıyor parmağımı götüne sokuyordum oda oarya değil sakın diyordu ben de merak etme dedim busefer iki parmağımı sokmaya başladım aaaahh ahhhhhhh diyor ne yapıyon diyor ben dehem amını yalayıp hemde korkma be dedim götü yavaş yavaş kıvam gelmişti kalktım önce amına soktum bir-iki derken çıkarıp götüne dayadım sakın yapma derken ben başını sokmuşrum bile acıyor çıkar diyordu bende tama sıma çıkarıyom gevşek bırak çıkayım dedim oda kendini saldı bend eçıkıyormuş gibi yapıp tamamen bastırdım derin bi ahhhhhhhhh yandım dedi öylece üzerine yığılıp bekle hayatım birazdan çok zevk alacaksın bekle dedim götü iyice sikime alışmıştı yavaş hareketlerle gitgele başladım o halen acıyo diyordu ben hızlandım bi yandanda amını ufalıyom memelerini sıkıyom büyük bi zevkle onu sikiyordum oda artık alışmış ohhhhhhhooooooohhhh demeye başladıboşaldık birer sigara içip eve yolladım.Artık geldiğinde onu sıksık götünden de sikiyom kocasyla yapamadıklarını benimle yapıyor.Geçen ay kardei esra köyden geldi onunlada bişeyeler paylaşmaya başladık gelişme olursa onuda yazacam.

Kuçakda sexs hikayeleri

Merhaba Daha Önce hiç bir sitede yayınlanmayan sex hikayeleri karımla çok güzel bi seks yaşantımız var her türlü fantaziye açıgız fakat eşim sadece beni tranıdı başka bir erkek hayatına girmedi eşim yarak cahili yani benim aletim 14 cm ve incedir eşim en güzel zevkleri bunla aldıgını sanıyordu taki o güne kadar yazın tatile didime yazlıga geçmiştik deniz kenarında takılıyorduk eşimin üstünde yok denecek bir bikini vardı ben eve bişeler almaya geçtim geri dönerken eşimi,n iri yapılı uzun boylu bi erkekle konuştugunu gördüm yanlarına gidince benide tanıştırdı ismi gökanmış daha evvel okul yıllarında kız evinde tanışmışlar sohbet koyulaştı derken eve yemege davet ettik bizsalonda gökanla sohbet ederken eşimöde o güzel kalçalarını kıvırta kıvırta yanımıza gelip gidiyordu gökanın gözleri eşimin götündeydi önü kabarmıştı bu inanılmaz ama benide heyacanlandırmıştı o an eşimi gözlerimin önünde yatırıp sikmesini istiyordum eşimle degişik fanteziler kurardık başka biriyle eşimi sikiştirir ben seyrederdim büyük bi yarakla sikilmesini istiyordum bagırta bagırta neyse yemek hazırlanmak üzeriydi gökan bi duş almak istedigini söyledi eşim ona banyoyu gösterdi ve 5 dakka sonra eşim benide çagırdı gel bişe gösterecem sana diye meger gökanı yıkanırken çıplak görmüş ve yaragı ilgisini çekmiş bu ne kocacıgım kolum gibi ve dik bende yemek istermisin dedim kızardı ve delimisin be onu nasıl alırım dedi kaçtı yemegi yedik ve gece yatakta karım çok ateşli şekilde sevişti benle ne o orospu uşagın yaragımı aklında diye sorunca kızararak evet ya ne büyük bişe ellemek isterdim dedi ve çokşiddetli şekilde geldi bende karıcım istersen sevişebilirin dedim onunla nasıl olacak dedi sen bana bırak dedim ve yattık ertesi akşam diskoya gitmek için sözleştik ve eşim gerçekten çok kısa bi etek üstünede sıfır kol açık yaka bi buluz giydi iç çamaşırı yoktu altında diskoya gittik ve içmeye başladık eşim dans etmek istede ben gökana göz ettim benim başım dönüyor sen kaldırsana dedim ve dansa kalktılar ama ne dans nerdeyse karımı pistte sikiyordu gökan kalkan yaragı karımın kısa eteginin altından amına sürtüyodu karımsa gözlerini kapatmış kendinden geçmiş şekilde dans ediyordu kısa zaman sonra yanıma geldiler eşim kulagıma kocacım ne büyük yaragı var nerdeyse sorttan beri amıma girdi bitirdi beni aşkım dedi ve gece geç saatte eve geldik hava çok sıcaktı biz gökan sadece altımızda şort eşimede sende rahat ol dedim oda kalçalarını kapatcak bir sıfır kol tişort giydi ama altında bişe yok yanımıza oturdu ama o taş gibi memeleri görünüyordu bacak arasındanda kaymak gibi amı gökanın gözlerine zevk aldırıyordu gökanın yaragı nerdeyse sorttu yırtıp dışarı çıkacaktı içmeye devam ettik ve karım birden kalktı ve üstündeki tişortu çıkardı karım çırılçıplakdans ediyordu ve gökanın yanına geldi ayaga kaldırdı ve dans etmeye başladı bende seyrediyordum ama benim sikimde kalktı eşim onu boynundan yalıyarak sortuna kadar geldi ve sortunu aşagı indirdi devasa yaragı artık karımın ellerindeydi ve eşimin ikieline sıgmıyordu karım büyük bi zevkle agzına almaya çalışıyordu ama sadece kafasını yalıyoırdu daha sonra bana döndü ve pezevenk kocacıgım gel bak istiyordun karının büyük bi yarakla sikilmesini şimdi amını yala karının ve nasıl sikildigini seyret dedi ve kafamı amına bastırdı ben eşimin amını ve göt deligini yalarken oda gökanın iri yaragını agzına almaya çalışuıyordu ve gökan karımı kucagıma yatırdı yaragının kafasını sokmaya çalışıyordu eşim büyük bi çıglık attı girmiyordu ama gökan bi hamlede yarısına kadar soktu zaten benimde ağızıma boşaldı